Hoe werkt het

kerstmarkt voor personeelDe Locatie van de kerstmarkt

Is er voldoende ruimte om de kerstmarkt op uw eigen locatie te houden (in-company), dan is dat het meest aantrekkelijk: uw medewerkers hoeven niet extra te reizen en het is fiscaal gunstiger.

Samen bekijken we of de ruimte geschikt is, dat wil zeggen: groot genoeg, goed bereikbaar (lift e.d.) en of de ruimte beschikbaar is op het gewenste tijdstip.

Maar natuurlijk is het ook mogelijk de markt buitenshuis te organiseren.

Wanneer u besluit om de markt te combineren met een bedrijfsfeest, dan valt de huurprijs van een externe locatie meestal wel mee; er wordt dan catering afgenomen.

Het budget

De kosten van de markt heeft u grotendeels zelf in de hand, maar het budget voor de kerstmarkt moet wel voldoende ‘levensvatbaar’ zijn voor ons concept. Dit wordt bepaald aan de hand van het totaal (op de markt) besteedbare bedrag. Dus met andere woorden: hoeveel medewerkers heeft het bedrijf en wat is de waarde van hun kerstgeschenk? Het moet voor de leveranciers die hun spullen op de markt aanbieden wel de moeite waard zijn om te komen. Meestal is dit het geval vanaf 250 medewerkers.

Kleinere bedrijven (100-250 medewerkers)

Heeft u bedrijf tussen de 100 en 250 medewerkers dan heeft IN2celebrations met ingang van dit jaar ook een passende oplossing voor u.
Namelijk ons STEP-BY-STEP plan. Klik hier voor meer informatie.

Interesse?

Het is altijd raadzaam om contact op te nemen met IN2celebrations wanneer dit concept u aanspreekt. Wij informeren u graag welke mogelijkheden er voor uw bedrijf zijn.

contact